053-5233260

אודות


לאחר שסיים את לימודי התואר ראשון(B.S) ב"Westen New England College", ד"ר סילק קיבל את התואר דוקטור לכירופרקטיקה מאוניברסיטת לייף באטלנטה ב1996.
דוקטור סילק מתמחה בכירופרקטיקת ספורט, שיטה מדעית זו משתמשת בצילום רנטגן כדי למדוד את יציבת השלד , איתור נקודות הלחץ העיקריות של מערכת השרירים שלך, שיפור באמצעות פעילות גופנית מתקנת וגמישות ומתיחות כדי להשלים את הטיפול הכירופרקטי.
ד"ר סילק השקיע את הקריירה המקצועית שלו בפיתוח אתלטים ברמה גבוהה וכו' באמצעות הגישה הייחודית שלו לטיפול בפציעות והגברת ביצועיהם. הוא התאמן והוסמך ע"י ד"ר לארי וובסטר, ממציא שיטת וובסטר להפיכת עובר ממצג עכוז למצג ראש.
בנוסף להיותו כירופרקט, ד"ר סילק מוסמך כמאמן כושר, כאשר הוא מאמן ומפתח במהלך השנים האחרונות מגוון רחב של ספורטאים, החל מאצנים אולימפיים ועד לאלופי MMA.
בנוסף לפעילותו במרפאה, סילק כירופרקטיקה, ד"ר סילק עסק ככירופרקט קבוצת "Rhino Fight Team" ואימן ספורטאים שייצגו את טרינידד, ג'מייקה, גויאנה, אוגנדה, גרנדה, ארצות הברית וישראל.
במהלך השנים 2000-2001 ד"ר סילק העביר הרצאות בנושא כושר ואימון נכון בקורס חינוך גופני באוניברסיטה הניו-יורקית NYU הממוקמת במנהטן, ניו יורק.

ד"ר סילק העביר את משרדו לראשון לציון, ישראל וממשיך את דרכו ככירופרקט ומדריך כושר.

השאר תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם

*